Con un legado único en dermatología y décadas de innovación de vanguardia, galderma es el líder emergente en la categoría de dermatología, presente en aproximadamente 90 países.
ofrecemos un portafolio innovador basado en la ciencia de marcas emblemáticas premium y servicios que abarcan todo el espectro del mercado de la dermatología en rápido crecimiento a través de estética inyectable, cuidado dermatológico y dermatología terapéutica.
desde nuestra fundación en 1981, hemos dedicado nuestra atención y pasión al órgano más grande del cuerpo humano, la piel, satisfaciendo las necesidades individuales de consumidores y pacientes con resultados superiores en asociación con profesionales de la salud.
porque entendemos que la piel en la que vivimos moldea nuestras vidas, estamos avanzando en dermatología para cada historia de piel.
buscamos personas que se centren en obtener resultados, abracen el aprendizaje y traigan una energía positiva.
deben combinar la iniciativa con un sentido de trabajo en equipo y colaboración.
sobre todo, deben estar apasionados por hacer algo significativo para los consumidores, pacientes y profesionales de la salud a quienes servimos todos los días.
nuestro objetivo es empoderar a cada empleado y promover su crecimiento personal mientras se asegura de que se satisfagan las necesidades comerciales ahora y en el futuro.
en toda nuestra empresa, valoramos la diversidad y respetamos la dignidad, la privacidad y los derechos personales de cada empleado.
en galderma, damos activamente a nuestros equipos razones para creer en nuestra ambiciosa meta de convertirnos en la principal empresa de dermatología del mundo.
con nosotros, tienes la oportunidad definitiva de adquirir nuevas y desafiantes experiências laborales y crear un impacto directo sin igual.
galderma, the world's largest independent global dermatology company, is looking for a key account & client management lead to join our team in mexico.
if you're passionate about building strong client relationships, driving strategy, and leading a team with purpose, this opportunity is for you.
about the role
in this role, you will play a key part in retaining and expanding key client relationships, designing and implementing client engagement strategies that align with our business goals.
you'll be leading by example—coaching your team, guiding account management programs, and ensuring our clients receive exceptional service and attention.
your key responsibilities- lead the planning and implementation of key account & client management programs to boost client retention and satisfaction.- drive strategic engagement activities, working closely with clients to understand their needs and offer tailored solutions.- ensure smooth execution of client service policies, resolve escalations effectively, and continuously look for opportunities to enhance client experience.- collaborate with cross-functional teams including broking, financial planning, and advertising account management, to deliver industry-specific solutions.- support your team's success through goal-setting, coaching, and performance evaluations.
what you bring- 6-8 years of relevant experience in key account management, customer success, or client relations—preferably in pharma, healthcare, or a similar regulated industry.- proven experience managing client portfolios, proposals, and business planning.- strong communication, strategic thinking, and problem-solving skills.- experience leading a team of professionals and driving performance in a fast-paced environment.- bachelor's degree in business administration, marketing, finance, or related field.
what makes you stand out- you can navigate complexity and bring clarity.- you thrive in stakeholder-rich environments and know how to manage multiple priorities without losing sight of the customer.- you're a relationship-builder at heart—someone clients and colleagues trust and look to for solutions.
at galderma, we don't just work in dermatology—we lead it.
you'll be part of a purpose-driven company that's shaping the future of skin health through science, innovation, and a deep understanding of patient needs.
plus, you'll join a collaborative team in an empowering environment that values diversity, autonomy, and career growth.