Hrbp
ayer
vive la experiencia de ser provident, donde tú estas en el centro, te invitamos a que te unas a nuestro equipo como:
hrbp
base: tijuana, baja california.
retos a los que te enfrentas en esta posición
* ejecutar las estrategias de people determinadas para la sucursal (s) en la que tiene base, asegurando la ejecución, participación, e integración de todo el equipo en las actividades definidas, con el fin de lograr estabilidad en los integrantes y sea un pilar para el óptimo desempeño del negocio provident.
* proveer de asesorías a los lideres de negocio en cuanto a gente
* contribuir con iniciativas que fomenten la integración de los equipos y el buen ambiente de trabajo.
* integrar talento que se enfoque a la atención de nuestros clientes con amabilidad, cercanía y transparencia con el fin de construir un mundo mejor a través de la inclusión financiera.
si eres una persona que cuenta con
* lic. en lae, psicología, ing. Industrial y/o especialización en do, dh, gestión de talento
* experiência mínima de 2 años en rh/l&d/do en posición similar, en gestión de proyectos y gestión del talento
* conocimientos en reclutamiento y selección de posiciones operativas, desarrollo organizacional, gestión del talento, capacitación y entrenamiento, competencias, evaluación de desempeño, clima organizacional, indicadores en rh y desarrollo de planes y programas para sucesión
* gestión de bases de datos y correlación de kpi´s de negocio vs rh
* manejo microsoft office (p.p y excel) intermedio
* inglés básico
* un enfoque hacia las personas, adaptable, proactivo, enfocado en el negocio y que tiene un excelente nível de solución a problemas
* demuestra tener comportamientos asociados a las competencias y valores de provident: respeto, responsabilidad y transparencia.
vive la experiência de ser provident
buscamos que la remuneración de nuestros equipos sea competitiva dentro de nuestra industria, brindando bienestar económico, seguridad y bienestar para ellos y sus familias a través de una amplia oferta de valor mediante prestaciones y beneficios que ofrecemos de acuerdo al nível de responsabilidad que tienen nuestros colaboradores en cada posición dentro de provident.
* sueldo competitivo
* vales de despensa
* fondo de ahorro
* vacaciones superiores + prima vacacional
* sgmm y seguro dental y visual
* seguro de vida
* oportunidades de desarrollo a través de programas de aprendizaje constantes
* horario de trabajo: lunes a viernes 9:00am-18:00pm
¿te interesa este reto? Postúlate por este medio y te estaremos contactando.
construimos un mundo mejor a través de la inclusión financiera
en provident méxico, todos los procesos de reclutamiento y selección están basados en los valores de inclusión y no discriminación mostrando respeto absoluto condiciones de salud, género, raza, edad, orientación, preferencia e identidad sexual, estado civil, religión, nacionalidad y discapacidad, así como por cualquier otra diferencia, cuyo efecto se pueda considerar discriminatorio.
tipo de puesto: tiempo completo, por tiempo indeterminado
salario: $25,000.00 - $30,000.00 al mes
horario:
* turno de 8 horas
prestaciones:
* caja de ahorro
* opción a contrato indefinido
* seguro de gastos médicos mayores
* seguro de la vista
* seguro dental
* seguro de vida
* teléfono de la empresa
* vales de despensa
educación:
* licenciatura terminada (deseable)
experiência:
* recursos humanos: 3 años (deseable)
* reclutamiento: 3 años (deseable)
* ambiente laboral: 3 años (deseable)
disponibilidad para viajar:
* 75 % (deseable)
lugar de trabajo: empleo presencial
hr business partner
ayer
human resources generalist
ayer
descripción y detalle de las actividades
* excellent computer skills (excel, word, powerpoint, etc). High communication skills (verbal and writing).capable to work on several tasks/projects.leadership/management skills.experience in hr (hiring, payroll, general services, etc.)experience in communication area (bulletin boards, company magazines, company communication meetings, etc.)manage policies and procedures (labor-related).
experiência y requisitos
* experiência y requisitos english 70%bs degree in:* administration
* - hr
* - communication 1 to 3 years experience. This position is thru a specialized supplier.
oferta de empleo confidencial
ofrecemos a las empresas la opción de publicar sus ofertas de empleo de manera confidencial, esto es por razones propias de la empresa y en algunos puestos desean mantener la información de forma privada. A continuación se especifican algunas de las razones por las que las empresas deciden publicar sus oportunidades de empleo como confidenciales:
* - la empresa desea mantener su publicación privada, para sustitución de sus empleados actuales.
* - es la búsqueda de personal para nuevas plazas de empleo dentro de las organizaciones que actualmente están por autorizar.
* - son empresas de nueva creación que requieren ciertos puestos sin la obligación de dar la información particular de su empresa en ese momento.
número de vacantes 1área recursos humanoscontrato permanenteturno diurnojornada tiempo completohorario matutinoestudios carrera profesionalinglés hablado: 50%, escrito: 45%sexo indistinto
human resources generalist 2nd shift
ayer
_primary function:_
state the primary function or overall purpose of your position.provides support in functional areas of human resources including but not limited to recruitment and employment, personnel records, employee and/or labor relations, job evaluation, compensation management, benefits administration, organization development, training, and special projects. Assists in the development and implementation of human resources policies and procedures and their dissemination through employee booklets, communications, and/or meetings. Prepares reports in conformance with legislated requirements or organization needs. The position drives continuous improvement in human resources while utilizing the framework of the eaton business system (ebs) and the continuous improvement framework (cif).
_essential functions: _
* assist in the preparation and control of records, statistics, and reports regarding operations, personnel changes in the hr management systems.
* responsible of the pre-payroll process.
* administers programs, projects, and/or processes related to the hr function and fully supports plant initiatives
* perform higher level duties involving employee communications, such as pre-employment screening, responding to routine questions on human resources policies and procedures, identifying potential issues and grievances, etc.
* performs the maintenance of the human resources information system for the site and ensure data integrity between the two hr management systems
* assist in organizing and performing recognition and plants events
* assist in the preparation and control of records, statistics, and reports regarding operations, personnel changes, etc.
* manage the major medical expenses and life insurance. Benefits administration, such as, life insurance, medical insurance, saving found
li-mm3
qualifications:
_ specialized knowledge:_
* 2 years minimum working experience in human resources or a related field, including demonstrated knowledge of employment regulations ant issues
* ability to communicate effectively at all levels of the organization
* ability to build trust & maintain confidentiality is critical
* demonstrated organizational & prioritization skills
* bachelor’s degree in human resources, industrial psychology, business or a related field
* tress system knowledge
_additional information_
* must be able to demonstrate good service attitude.
* demonstrated ability to work with little direction, and effectively operate in a team-oriented environment required
what you will get from us
eaton’s mission is to improve the quality of life and the environment through the use of power management technologies and services. We provide sustainable solutions that help our customers effectively manage electrical, hydraulic and mechanical power - more safely, more efficiently and more reliably. Making what matters work at eaton takes the passion of every employee around the world. We create an environment where creativity, invention and discovery become reality, each day. It’s where bold, bright professionals like you can reach your full potential—and where you can help us reach ours. Eaton’s 2020 revenues were $17.9 billion, and we sell products to customers in more than 175 countries. We have approximately 85,000 employees.
we make work exciting, engaging and meaningful for our employees through our dedication to tackling some of the toughest power management challenges on the planet and by never losing sight of what matters. Our culture is built on a strong commitment to practicing our core values and supporting our employees with the tools they need to succeed. We pledge to always foster a diverse and inclusive environment, including inclusion resource groups that bring together employees who share a common purpose, interest or background. In the past year, our company has received top employment recognition by the human rights campaign and almost fifty percent of our board of directors represented diverse groups. When we embrace the different ideas, perspectives and backgrounds that make each of us unique, we — as individuals and as a company — are stronger.
we have demonstrated our passion for sustainability with the recent announcement of cutting carbon emissions from the company’s operations by at least 50 percent by 2030. We are ethical, passionate, accountable, efficient, transparent and committed to learning. We are confident we can deliver on our promise to improve the quality of life and the environment because of the attributes that our employees embody.
we are committed to ensuring equal employment opportunities for all job applicants and employees. Employment decisions are based upon job-related reasons regardless of an applicant's race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, age, national origin, disability, marital status, genetic information, protected veteran status, or any other status protected by law.
job: h
#j-18808-ljbffr