Supervises and ensures the compliance to the intercompany sla established, as well as the supervision of the life claims report in accordance with policy conditions.
to develop technical skills for the assessment of casualties of employees.
follow-up to the solution of assigned cases and workloads of supervised personnel
on time complaints follow-up received from the different channels, review of complex cases with legal and technical areas.
guarantee the complete execution of the process (end to end), i.e. Eclipse record management, expired folio clearance
*calificaciones*:
- preferencia de experiência previa relevante.
- dominio de microsoft office manejo de excel avanzado comprobable
- conocimiento general de informes del cliente en la industria y nuestros competidores.
- conocimiento laboral de entornos de sql y consultas de bases de datos.
- habilidades comprobadas de organización y gestión del tiempo.
- habilidades comprobadas de toma de decisiones y resolución de problemas.
- demuestra de manera constante habilidades de comunicación escrita y verbal clara y concisa.
- deseable experiência en gestión de proyectos
*educación*:
- carrera actuaría, economía o afín
- licenciatura 100% concluida o experiência equivalente.
la descripción de este puesto proporciona una revisión de alto nível de los tipos de trabajos realizados.
se pueden asignar otras obligaciones laborales según sea necesario.
experiência previa relevante en manejo de bases de datos, para conciliación y auditorias.
realializacion de informes entregables a reguladores (sat, reguladores, cnsf, auditorias internas y externas).
manejo y uso comprobable de base de datos.
*job family group*:
operations - core
- *job family*:
operations support
- *time type*:
full time
- *most relevant skills*
please see the requirements listed above.
- *other relevant skills*
for complementary skills, please see above and/or contact the recruiter.
-
- view citi's _eeo policy statement_ and the _know your rights_ poster._