Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Tips empleo Fichas empresas
Buscar

Service desk analyst - remote in mexico

Tabasco, Zac
The Dignify Solutions, LLC
De EUR 200,000 a EUR 400,000 al año
Publicada el 29 octubre
Descripción

Support specialist (patienthub team – service delivery division) work from home responsibilities and qualifications experience- 5-7 years strong experience & background in global service desk. Strong experience & knowledge of itil process. Strong experience & knowledge of mim. Active directory-o365 is required. The service desk engineer escalates unresolved problem/issues/requests to the proper tier 2 support/advanced resolver teams. Toubleshooting basic end user issues on various software applications, hardware (laptop, desktop & printer) and network systems. Experience with troubleshooting oss and bss tools experience with working on itsm tools specific knowledge of other required computer systems/applications for different work environments. Seniority level mid-senior level employment type full-time job function other industries it services and it consulting j-18808-ljbffr

Aplicar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas similares
Empleo Tabasco, Zac
Empleo Zacatecas
Inicio > Empleo > Service desk analyst - remote in mexico

Jobijoba

  • Tips empleo
  • Opiniones Empresas

Ofertas de empleo

  • Ofertas de empleo por ocupaciones
  • Búsqueda de empleo por categorías
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto / Asociados

  • Contacto
  • Publique sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Términos y condiciones de uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los derechos reservados

Aplicar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar