Romeu is a vibrant, international, and constantly growing holding of companies dedicated to the logistics sector.
we are looking for motivated, talented, and energetic professionals who work to the highest ethical standards.
at
romeu
, we strive to ensure that our
employees develop professionally and personally with us
.
we invest in training and are committed to in-house promotion.
el puesto implica cuidar, mantener, desarrollar y asegurar la rentabilidad de las cuentas clave de tiba desde el ámbito comercial, en colaboración con todas las áreas de la empresa involucradas en el servicio a la cuenta.
incluye identificar las expectativas del cliente, sus requerimientos específicos, proponer mejoras e implementarlas.
también implica desarrollar nuevos negocios, cotizar oportunidades y fidelizar las cuentas.
what will your functions be?
dar seguimiento a los kpi's operativos, administrativos y de servicio, asegurando el cumplimiento de las expectativas de las cuentas clave asignadas.
elaborar y coordinar planes de acción con las áreas involucradas para atender requerimientos y desarrollar comercialmente las cuentas.
realizar la proyección y monitoreo mensual del crecimiento de las cuentas (facturación, margen, operaciones, estatus tier, etc.).
comunicar acuerdos y compromisos con los departamentos internos para garantizar la satisfacción del cliente.
identificar y desarrollar nuevas oportunidades de negocio en cuentas vip, a o clientes potenciales, ofreciendo el portafolio de soluciones de tiba.
preparar cotizaciones y tarifarios personalizados para cerrar nuevas oportunidades.
dar seguimiento a quejas, garantías y temas postventa para mantener la calidad del servicio.
what are we looking for?
identificar y difundir noticias relevantes de comercio exterior que impacten a nuestros clientes.
coordinar reuniones, visitas o viajes que fortalezcan la relación y fidelización con el cliente.
gestionar la actualización de tarifas al vencimiento y comunicar los nuevos costos al cliente.
what do we offer?
positive work environment
: we foster a collaborative and positive work environment that promotes employee well-being and satisfaction.
professional development
: we offer growth and professional development opportunities through tailored training programs.
work-life balance
: we value work-life balance, providing flexibility and options that cater to individual needs.
competitive compensation
: we recognize and reward talent with competitive compensation that reflects skills and contributions.
additional benefits
: we provide complementary benefits, such as health insurance promotions, wellness programs, and other incentives supporting overall health and well-being.
culture of innovation
: we strive to maintain a culture of innovation, where ideas are valued, and creativity is encouraged to address challenges and seek innovative solutions.
diversity and inclusion
: we celebrate diversity and promote an inclusive environment where each employee feels valued and respected.
corporate social responsibility
: we are committed to csr, engaging in initiatives like the "be green" team at romeu that positively impact the community and environment.
by joining our team, you'll find a place to contribute your skills and an environment that supports your personal and professional growth.
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