Customer service representative – uline (mexicali) – mexicali, b.c., mexico
pay from $28,000 pesos per month to $32,000 pesos per month. Mexicali branch, carr. Mexicali - aeropuerto km 17, int blvd nicaragua #800, complejo tecnológico nicoya, mexicali, b.c. Mexico 21607. Uline. Where work ethic and hustle are rewarded. Hours: various shifts.
position responsibilities
* guide and process customer orders and inquiries in a fast-paced environment using world-class technology.
* solve customer problems and find best possible solutions.
* help customers navigate uline\'s website and place orders online.
* provide knowledgeable answers to questions about products, pricing and availability.
* respond to shipping inquiries and answer order status questions.
* become a product expert and understand each customer\'s needs to provide real, effective solutions and deliver exceptional customer service.
minimum requirements
* high school diploma or equivalent with 2+ years of relevant experience. Bachelor\'s degree preferred.
* bilingual (english / spanish) – 100% in both verbal and written forms.
* desire to provide the best possible experience for our customers.
* thrive in a fast-paced environment.
benefits
* complete insurance coverage that includes medical, dental, vision and more.
* savings fund with employer match.
* paid holidays and generous paid time off.
* tuition assistance program that covers professional continuing education.
* bonus programs that include annual performance, sales goals and profit sharing.
about uline
uline is north america\'s leading distributor of shipping, industrial and packaging materials. We\'re a family-owned company known for incredible service, quality products and same-day shipping of our huge in-stock inventory. With over 8,500 employees across 12 locations.
uline is proud to operate as a drug-free workplace. All new hires must complete a pre-employment drug screening. Eeo/aa employer/vet/disabled.
customer service representative – temporal (spanish) – puebla, méxico
hoy. Empleo temporal. Escolaridad: licenciatura económico-administrativa. Experiência: 1 a 2 años realizando la función de customer service. Inglés intermedio / avanzado. Conocimientos: as400, microsoft office, deseable sap.
principales actividades:
* atención y servicio al cliente, manejo de cartera de clientes de equipo original.
* administrar y controlar las órdenes de compra generadas por los clientes.
* administración de los portales de los clientes.
* envió de asn de los clientes.
* revisión diaria de orderbook.
* recepción, elaboración y administración de forecast.
* recepción, registro y seguimiento de las quejas de los clientes.
* confirmación y seguimiento a los embarques.
* seguimiento de la cartera.
* revisión y cumplimiento de los requerimientos del cliente.
tipo de puesto: por tiempo indeterminado, tiempo completo. Salario: a partir de $1.00 al mes. Horario: diurno, horario flexible, turno de 8 horas. Puede trasladarse/mudarse a puebla, pue. (obligatorio). Inglés intermedio (obligatorio).
customer service representative – entrada méxico (experiencia y requisitos variados)
hoy. Coordinador de ventas. Requisitos: licenciatura en negocios o campo relacionado. Inglés oral y escrito 80-90%. 1-3 años de experiencia como representante de ventas internas o servicio al cliente. Competencias: interpersonal, telecomunicaciones, matemáticas y pc. Dominio de microsoft office suite y crm.
descripción del trabajo: apoya al equipo de ventas internas con la prestación de un excelente servicio a los clientes de dispositivos médicos globales asignados.
responsabilidades principales:
* cotizar precios con precisión.
* proporcionar solicitudes de cotización dentro de 24 horas.
* entrada de pedido, verificación de orden, confirmación y factura dentro de 24 horas.
* coordinar cotización de artículos no estándar a través de qrb.
* trabajar con calidad para resolver quejas y garantizar satisfacción.
* emitir créditos para devoluciones.
* crear nuevos números de pieza para productos cotizados/pedido.
ubicación: mexicali, b.c. (dirección indicada en el texto original). Tipo de puesto: tiempo completo. Salario: a partir de $800.00 al día. Horario: turno matutino. Puesto presencial.
notas: contenido adicional del anuncio original repetido en varios bloques. Algunas descripciones varían por campaña y país. Actividad, horarios y remuneraciones pueden cambiar por campaña.
#j-18808-ljbffr