*our people, together, lead with consciousness.
*
at natura, we have the potential to drive meaningful transformations.
this is made possible through the innovative products of natura and avon; the memorable experiences of bluma's beauty services and our financial education platform, emana pay.
brands and services that are relevant to those who use them and recognized for our commitment to leading regenerative businesses.
*role type*
permanent
*what will you be doing here?
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vendedor de tienda - tiempo completo
ser el vínculo que conecte al cliente con la marca, garantizando una experiência de compra de calidad para que cada persona que nos visita en la tienda se sienta especial.
entender sus necesidades y usar tu conocimiento de producto es clave para dar la mejor asesoría y, como resultado, alcanzar los objetivos de venta.
*what knowledge and experiences will you need to bring to share with our network?
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*funciones*
- atención y asesoramiento al cliente que garantice una experiência de compra satisfactoria
- operatividad básica de tienda (apertura y cierre de tienda, apertura y cierre de caja, limpieza, reposición de stock, recepción de mercancía, etiquetado, cobros en caja, organización de almacén, estrategias de venta)
- conocer la competencia y lanzamientos de mercado
- participar en las formaciones corporativas (seguridad, cumplimiento, cultura, etc.)
- realizar y tener al día sus certificaciones, formaciones y entrenamientos de producto
*competencias*
- orientación al cliente
- proactividad
- iniciativa
- comunicación efectiva
- adaptación al cambio
- aprendizaje continuo
- apertura all feedback
*requisitos*:
- escolaridad preferente universidad / cursando
- horarios flexibles (disponibilidad fines de semana o por las tardes)
- experiência deseada:
- ventas / retail / ventas belleza / cosméticos
- atención a cliente especializada (características de producto)
- gestión de cartera de clientes
- cercanía al lugar de trabajo - no más de 1.15hrs de trayecto
*what will you find here?
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we are more than just a workplace: we build and live the well-being ecosystem daily, based on the harmonious relationship between each individual, their surroundings, and the environment they are part of.
in addition to offering benefits focused on social, physical, financial, mental, and emotional well-being, we promote an environment of prosperity, belonging, and purpose, strengthening a solid network of support, expanded awareness, and respect for diversity, equity, and inclusion.
we are a movement that transforms the way of living and doing business across 14 countries in latin america, always guided by consciousness.
*do you know someone at natura?
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*natura celebrates and embraces diversity in all its forms and pluralities.