Creative content manager
hoy
en musicvibe, seguimos creciendo y queremos que seas parte de este gran crecimiento.
trabajo 100% presencial
estamos en búsqueda de creative content manager
requisitos:
* vivir a 1 hora del lugar de trabajo (tlalnepantla, sta mónica)
* sexo y edad: indistinto
* escolaridad: preferentemente titulado o pasante en mercadotecnia y/o comunicación
* experiência: 3 años
* conocimientos: en todas las herramientas digitales (ww, rrss, crm), background copywriter, agencia de publicidad tradicionales o digitales
* habilidades: creatividad, detallista, administración de tiempos, aprendizaje, buena ortografía
* actitudes: proactivo, adaptabilidad, excelente comunicación y facilidad de palabra, trabajo bajo presión
* ingles: intermedio
* disponibilidad para viajar ocasionalmente
funciones generales: generación de la principal idea para la estrategia de venta de los conciertos. Bajada a todos los medios usualmente utilizados (radio, espectaculares, digital).
ofrecemos:
* trabajo de lunes a viernes, ocasionalmente fin de semana, dependiendo si hay conciertos
* prestaciones de ley y superiores (seguro de gmm, seguro de vida y ayuda de gastos funerarios)
* crecimiento y aprendizaje continuo
* salario: $17,000 a $0,000, dependiendo experiencia
* tipo de puesto: tiempo completo
* salario: $1,000.00 - 20,000.00 al mes
* horario: lunes a viernes, turno de 8 horas
* prestaciones: opción a contrato indefinido, seguro de gastos médicos mayores, seguro de vida
* lugar de trabajo: empleo presencial
ubicaciones: miguel hidalgo, corporativo plaza scotiabank (zona de trabajo: híbrido).
en scotiabank, valoramos las habilidades y experiencias únicas que cada persona aporta al banco y nos comprometemos a crear y mantener un entorno inclusivo y accesible para todos/as. Todos/as los/las empleados/as deben cumplir con las políticas, normas, códigos y directrices del banco relacionadas con la no discriminación y las adaptaciones en el lugar de trabajo. Si necesita algún tipo de adaptación en temas de accesibilidad durante el proceso, indiquelo a nuestro equipo de atracción de talento. Agradecemos su interés. Sin embargo, únicamente las personas seleccionadas para entrevista serán contactadas.
marketing services jr analyst
hoy
¡gracias por tu interés en scotiabank!
scotiabank is a great place to work, postúlate y sé parte de unos de los mejores lugares para trabajar en méxico.
marketing services jr analyst
propósito:
contribuye al área de responsabilidad social en méxico, garantizando que los objetivos, planes e iniciativas individuales específicas se lleven a cabo o se cumplan en apoyo a las estrategias y objetivos de negocios del equipo. Garantiza que todas las actividades se desarrollen de conformidad con las normas, políticas y procedimientos internos vigentes.
actividades:
* contribuye al proceso de convocatoria de entrega de donativos para la ejecución del presupuesto anual, dando cumplimiento a la política de entrega de donativos y la estrategia de vinculación con la comunidad a nivel global.
* coordina alianzas con organizaciones de la sociedad civil para la ejecución de proyectos mediante informes, visitas y actividades de voluntariado.
* coordina el proceso de voluntariado con osc aliadas o iniciativas de empleados.
* documenta las actividades de voluntariado en los reportes para llevar el control de los resultados.
* realiza procesos administrativos: gestión de proveedores, pagos, control de contratos con donatarias, entre otros.
* aplica a diferentes distintivos, certificaciones y rankings donde se define participación.
requisitos:
* licenciatura en mercadotecnia, comunicación o afín
* inglés intermedio/avanzado (indispensable)
* experiencia en sector bancario o de servicios, 2 años mínimo
* gestión de agencias de medios y pautas en medios; gestión de agencias creativas
* gestión de presupuestos; pensamiento estratégico y negociación
ofrecemos:
* sueldo competitivo
* contratación directa con la institución
* prestaciones superiores a la ley
* desarrollo profesional y crecimiento dentro del grupo scotiabank
zona de trabajo: miguel hidalgo, corporativo plaza scotiabank; esquema híbrido.
en scotiabank, valoramos las habilidades y experiencias únicas que cada persona aporta al banco y nos comprometemos a crear y mantener un entorno inclusivo y accesible para todos/as. Todos/as los/las empleados/as deben cumplir con las políticas, normas, códigos y directrices del banco relacionadas con la no discriminación y las adaptaciones en el lugar de trabajo. Si necesita algún tipo de adaptación durante el proceso, indíquelo a nuestro equipo de atracción de talento. Agradecemos su interés. Solo serán contactadas las personas seleccionadas para entrevista.
graphic design intern (hytera)
hoy
as a design intern, you will create and adapt brand materials that elevate hytera’s perception and support marketing, sales, and talent teams. We are looking for someone autonomous: you receive the brief, ask the right questions, and deliver with quality and on time.
responsibilities:
* design presentations, flyers, brochures, and social media pieces aligned with our visual identity.
* standardize modular templates (ppt/figma/canva) and reusable kits per campaign/vertical.
* generate and optimize assets with ai (images, variations, cleanup, upscales) to speed up the creative flow.
* basic editing of images and short videos (snippets, lower thirds, subtitles).
* provide visual support for events (backdrops, simple signage, badges).
* organize files and control versions (naming conventions and order).
* basic editing of images and photos.
requirements:
* active student in graphic design, visual communication, or related field (final semesters).
* portfolio showcasing typographic criteria, visual hierarchy, and brand consistency.
* proficiency in illustrator, photoshop, coreldraw, and canva.
* knowledge/experience with ai design tools (firefly/midjourney, runway, cleanup/upscale tools, chatgpt for prompts/briefs).
* preferred: knowledge in video editing or basic animation (premiere/after effects).
* creativity, attention to detail, and proactive attitude.
* responsibility and commitment to meet deadlines.
graphic design intern (hytera - duplicates)
hoy
as a design intern, you will create and adapt brand materials that elevate hytera’s perception and support marketing, sales, and talent teams. We are looking for someone autonomous: you receive the brief, ask the right questions, and deliver with quality and on time.
responsibilities:
* design presentations, flyers, brochures, and social media pieces aligned with our visual identity.
* standardize modular templates (ppt/figma/canva) and reusable kits per campaign/vertical.
* generate and optimize assets with ai (images, variations, cleanup, upscales) to speed up the creative flow.
* basic editing of images and short videos (snippets, lower thirds, subtitles).
* provide visual support for events (backdrops, simple signage, badges).
* organize files and control versions (naming conventions and order).
* basic editing of images and photos.
requirements:
* active student in graphic design, visual communication, or related field (final semesters).
* portfolio showcasing typographic criteria, visual hierarchy, and brand consistency.
* proficiency in illustrator, photoshop, coreldraw, and canva.
* knowledge/experience with ai design tools (firefly/midjourney, runway, cleanup/upscale tools, chatgpt for prompts/briefs).
* preferred: knowledge in video editing or basic animation (premiere/after effects).
* creativity, attention to detail, and proactive attitude.
* responsibility and commitment to meet deadlines.
marketing manager, graphic design
hoy
company: qualcomm intl inc., mexico branch office
job area: sales, business development & marketing group
general summary:
qualcomm creative studio is a dynamic and innovative team that delivers world-class creative solutions to support qualcomm’s business objectives. We work closely across the company’s marketing organization and with outside agency partners on projects across a wide range of mediums, including graphic and multimedia design, copy, video, environmental and experiential design, live event visuals and more. We value creativity, collaboration, and a can-do attitude. If you are passionate about design and technology, and ready to take on exciting challenges, we want to hear from you.
job summary:
lead creative projects from concept development to final delivery, working closely with the creative director, project managers and stakeholders. Manage designers and other project team members to meet task deliverables on time and on target as you drive projects forward. Role may include direct day-to-day management of designers.
key responsibilities:
* team management: manage multiple projects/teams simultaneously, ensuring client objectives, project deadlines and design quality requirements are met or exceeded.
* technical proficiency: maintain a deep and current expertise of the latest creative industry trends and technologies and work with studio leadership on integrating trends into projects.
* workflow development and optimization: develop and optimize workflow processes for creative projects.
please provide your resume in english.
this is an office-based position in mexico city.
minimum qualifications:
* bachelor's degree and 3+ years of communications, marketing, public relations, or related experience
* or associate's degree and 5+ years of related experience
* or high school diploma and 7+ years of related experience
* advanced degrees may substitute for up to two years of experience
preferred qualifications:
* advanced english communication
* bachelor’s degree in art, graphic design, or related field
* 15 years of professional experience in a creative studio or ad agency
* experience in tech industries (mobile, automotive, xr, compute, iot) preferred
collaboration:
strong interpersonal and communication skills; ability to work in a team. Self-motivated problem solver who can manage projects independently. Strong problem-solving skills for technical and creative challenges.
technical skills:
* adobe creative suite (photoshop, illustrator, after effects, premiere pro)
* microsoft office (outlook, teams, powerpoint, word)
* adobe workfront or similar project management tools
additional skills:
* proficiency in 3d motion software (cinema 4d, blender) a plus
* advanced animation and compositing
* 3d modeling, texturing, rendering
* powerpoint or keynote proficiency
qualcomm expects employees to abide by policies including security and protection of confidential information. If you need more information, contact qualcomm careers.
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