Mondelēz international – administrative support (mexico)
hoy
you will act as the center of control and people rely on your support and skill to keep things running smoothly as you take care of budgets, expenses, ordering supplies, answering calls and emails.
responsibilities
* provide administrative support executing activities and build effective relationships with those you support
* perform duties related to budget, expenses and purchasing processes
* answer calls and emails, responding to queries and requests appropriately
* manage archiving and filing in line with statutory requirements and company policy
* complete and update reports and maintain systems and data
* undertake additional projects and tasks as requested
* coordinate all logistics for travel, events, meetings, training, etc. where required
what you will bring
* experience in administration and support roles
* highly developed customer service orientation
* excellent written and verbal communication skills
* office (excel, word, powerpoint)
* attention to detail with proactive attitude and strong communication/interpersonal skills
* excellent teamwork and ability to anticipate needs and respond accordingly
más información sobre este puesto
no relocation support available
business unit summary
mondelez méxico has been in the country since 1927 and currently employs 6,000 wonderful people. Our diverse portfolio includes iconic brands such as oreo, trident, philadelphia, clorets and bubbaloo. We are leaders in manufacturing gums, candies and biscuits with global reach. Mondelez is an equal opportunity/affirmative action employer.
job type: regular, administration support, administration services
at mondelēz international, our purpose is to empower people to snack right through offering the right snack, for the right moment, made the right way.
join us and make it an opportunity!
mondelez global llc is an equal opportunity/affirmative action employer. Applicants who require accommodation may contact for assistance.
supervisor contable y administrativo – programa asi b.c. (mexicali, b.c.)
hoy
agencia agrícola busca integrar a su equipo un supervisor contable - administratiavo con sólida experiencia en contabilidad general, control interno y supervisión de procesos administrativos.
requisitos
* licenciatura en contaduría pública, finanzas o afín
* experiencia comprobable en contabilidad general, estados financieros y control interno
* manejo de office y erp
* disponibilidad para viajes en carretera y manejo de vehículo estándar
responsabilidades
* asegurar información contable correcta y oportuna
* procedimientos de control interno: inventarios, arqueos de caja, conciliaciones
* elaboración de cierres contables y reportes financieros
* verificar conciliaciones entre subsistemas y contabilidad
* supervisar cumplimiento de obligaciones fiscales locales
* capacitar y supervisar áreas operativas en procedimientos y uso de sistemas internos
ofrecemos
* sueldo base
* prestaciones de ley y superiores
* zona: mexicali, bc ejido cuernavaca (blvd lazaro cárdenas)
* tipo de puesto: tiempo completo
* salario: $26,000 mxn al mes
* beneficios: apoyo para estudios, caja de ahorro, contrato indefinido, seguro de vida, uniformes, vales de despensa
preguntas de postulación
* experiencia en control interno (inventarios, arqueos, conciliaciones, supervisión)
* licencia vigente y disponibilidad para viajar
* dominio de excel y erp contable
lugar de trabajo: empleo presencial
supervisor contable y administrativo – detalles del programa
programa asi b.c. - 21000, mexicali, b.c.
requisitos
* contador público o lic. en contaduría titulado
* dominio de impuestos
* experiencia 3 años en contpaqi
* conocimiento de lisr, liva, lft y leyes aplicables
actividades
* elaboración de estados financieros
* declaraciones mensuales, anuales e informativos
* registro y actualización de libros contables
* cumplimiento de obligaciones fiscales
* control de cuentas por cobrar/pagar
* actualización de impuestos y leyes
* presupuestos financieros
* informes fiscales
* implementación de estrategias contables, fiscales y financieras
* revisión de impuestos corporativos isr, iva, locales
* atención a requerimientos ante dependencias
* cumplimiento de manuales administrativos operativos
ofrecemos
* prestaciones superiores a la ley
* horario: lunes a viernes 8:00 a 17:30
* contrato indefinido, aumentos salariales
* estacionamiento, bono anual y de puntualidad
lugar de trabajo: empleo presencial
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