Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Tips empleo Fichas empresas
Buscar

Customer support engineer

Torreón, Coah
Ceragon Networks
Publicada el 27 agosto
Descripción

Job description
ceragon
(nasdaq: crnt) is the global innovator and leading solutions provider of end-to-end wireless connectivity, specializing in transport, access, and ai-powered managed & professional services. Through our commitment to excellence, we empower customers to elevate operational efficiency and enrich the quality of experience for their end users.

our customers include service providers, utilities, public safety organizations, government agencies, energy companies, and more, who rely on our wireless expertise and cutting-edge solutions for 5g & 4g broadband wireless connectivity, mission-critical services, and an array of applications that harness our ultra-high reliability and speed. Ceragon solutions are deployed by more than 600 service providers, as well as more than 1,600 private network owners, in more than 130 countries.

through our innovative, end-to-end solutions, covering hardware, software, and managed & professional services, we enable our customers to embrace the future of wireless technology with confidence, shaping the next generation of connectivity and service delivery. Ceragon delivers extremely reliable, fast to deploy, high-capacity wireless solutions for a wide range of communication network use cases, optimized to lower tco through minimal use of spectrum, power, real estate, and labor resources - driving simple, quick, and cost-effective network modernization and positioning ceragon as a leading solutions provider for the "connectivity everywhere" era.

* descripción: prestar soporte técnico especializado a la red microondas de equipos ceragon en la región.
* responsabilidades y deberes:
* visita programada para mantenimiento preventivo a cada una de las estaciones de la red.
* ejecución de actividades de mantenimiento correctivo en las estaciones que así lo requieran.
* elaboración de reportes por cada atención de mantenimiento preventivo y correctivo.
* soporte remoto para diagnóstico y solución de fallas.
* coordinación activa de las actividades y reportes con el supervisor inmediato.

job requirements

* requerimientos para la posicion :
* manejo de ofimática general en la pc.
* certificación para trabajos en altura.
* certificación para conducir vehículos.
* disponibilidad de trasladarse a cualquier zona de la región y eventualmente a cualquiera otra región del país.
* condiciones de trabajo:
* la posición vacante tiene como base la ciudad de hermosillo. Se cubrirá las zonas de :
* hermosillo,
* obregon
* nogales
* la empresa proveerá de vehículo fijo y combustible para traslados a las estaciones.
* asignación de viáticos para los casos de traslados a zonas remotas
* asignación de laptop y equipo de seguridad para trabajos en torre.
* horario de oficina desde las 9 am a 6 pm. Tiempo de cdmx. (flexible).

Aplicar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas similares
Empleo Torreón, Coah
Empleo Coahuila de Zaragoza
Inicio > Empleo > Customer support engineer

Jobijoba

  • Tips empleo
  • Opiniones Empresas

Ofertas de empleo

  • Ofertas de empleo por ocupaciones
  • Búsqueda de empleo por categorías
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto / Asociados

  • Contacto
  • Publique sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Términos y condiciones de uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los derechos reservados

Aplicar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar