About us
hmh is a leading provider of drilling solutions, offering a wide range of products and services that are designed to be the safest and most efficient in the industry.
apart from our expertise in land and offshore operations, we are continuously expanding our knowledge within subsea mining, geothermal, onshore and offshore construction, as well as offshore wind industries.
with offices in 16 countries across five continents, hmh maintains a strong global presence.
hmh is a frontrunner in developing and providing automation and digital solutions for our drilling customers to support their endeavor to improve efficiency and environmental footprint.
equipped with its brilliant team of engineers, hmh is committed to actively exploring opportunities in other industries.
for us, this means new opportunities and challenges that we need creativity and great minds to solve in our efforts to innovate our future.
do you want to join our team?
at hmh we value our employees.
we offer exciting job opportunities that will give you the opportunity to grow in your role and give you the professional development you deserve.
in addition to competitive pay and benefits, you will join a casual and inclusive work environment.
our environment is based on respect and having a good day at work, so you can expect to join a knowledgeable, global team who help each other to succeed.
resumen
buscamos un/a analista de proyectos senior que sea punto de contacto con el cliente para actividades administrativas y gestión de contratos.
responsable por todos los aspectos financieros y administrativos de su cuenta de cliente asignada.
colaborará con ventas, comercial, finanzas, ingeniería, planificación, taller y cadena de suministro.
responsabilidades principales- identificar y resolver o escalar problemas que afecten el contrato;- gestionar actividades contractuales y reuniones desde el inicio hasta la entrega;- apoyar en informes, presentaciones, gráficos y hojas de cálculo;- apoyar en solicitud de recursos y mantenimiento administrativo del contrato;- mantener actualizado el sistema de control documental;- preparar y difundir indicadores de desempeño (kpis);- gestionar proceso de facturación y qmi's, reportar resultados (costos, margen, ingresos);- realizar análisis de riesgo y reuniones de inicio de procesos administrativos;- mantener buena relación y salud financiera de los clientes asignados;- interfaz proactiva con hmhconnect, apertura de casos en fresh service según requiera el cliente;- mantener actualizados los sistemas hmhconnect, spinergie y sap;- emitir reportes semanales sobre la actividad contractual.
requisitos
educación: ingeniero (eléctrico, electrónico, mecatrónico, mecánica producción u otros).
experiência: mínimo 2 años en gestión de proyectos y/o atención al cliente.
habilidades y conocimientos:
- español e inglés fluido (portugués es un plus);- conocimientos en microsoft office, ms excel y project;- capacidad de trabajo en equipo y de influir transversalmente en la organización.
localidad: comuna de tiltil - chile