This iconic australian brand has stayed true to its original vision: sophisticated femininity, a passion for detail and a love of colour and print.
sisters nicky and simone zimmermann founded their namesake brand in sydney in *.
early in its evolution, zimmermann took the bold step of fusing fashion with swimwear and presented it to the world.
it immediately found its following with the fashion elite, creating a new point of reference in flattering, feminine and stylish swimwear.
while the swimsuit thrust zimmermann on to the international stage, it has been its optimistic, feminine and consistently desirable collections across its ready-to-wear and resort that have propelled it to greater global appeal.
we are looking for experienced and passionate luxury client advisors to join our upcoming los cabos boutique, as a client advisor with zimmermann, you will be a passionate brand ambassador, creating lasting memories for our clients.
you will demonstrate exceptional client service, brand and product knowledge and relationship building skills to achieve the expectations of zimmermann's global vision.
achieving sales targets and store kpi's whilst upholding zimmermann's brand standards including store and visual presentation, stock and inventory · to ensure that an exemplary standard of client service is provided to zimmermann's clientele in line with the brand's global vision.
· acquire and grow the zimmermann client database through engaging and maintaining professional client relationships.
· ensure that a consistently high standard of visual presentation is achieved and reflective of the brand directives.
· engaging in team training and development initiatives including product and brand knowledge, sustainability, diversity and work health safety.
a passionate brand ambassador who embodies the zimmermann values · ability to cultivate zimmermann's brand loyalty though positive client interactions.
· opportunity to grow within an australian luxury fashion brand with opportunities to work globally.
· this approach also allows for flexibility to account for differing levels of experience and to reward both performance and tenure.
although the published salary range is a genuine estimate of the intended hourly pay for the role, zimmermann maintains the discretion to offer compensation outside the specified range.
in addition to hourly pay, client advisors are also eligible for commission on all sales.
our client advisor commission structure is designed to motivate and recognize your contributions to both personal and store sales performance.
if you have any support or access requirements, we encourage you to advise us at time of application to assist you through the recruitment process zimmermann abrirá en anima village en los cabos, méxico, en octubre de *.
desde sus inicios, zimmermann dio un paso audaz al fusionar la moda con la ropa de baño y presentarla al mundo.
inmediatamente encontró seguidores entre la élite de la moda, creando un nuevo punto de referencia en trajes de baño favorecedores, femeninos y con estilo.
si bien el traje de baño impulsó a zimmermann al escenario internacional, han sido sus colecciones optimistas, femeninas y consistentemente deseables en prêt-à-porter y resort las que la han llevado a una mayor proyección global.
con sede en sídney, zimmermann presenta sus colecciones prêt-à-porter cada temporada en la semana de la moda de parís.
en colaboración con el aclamado diseñador y colaborador de larga data don mcqualter, zimmermann mantiene varias tiendas independientes en australia, reino unido y europa, china, estados unidos y medio oriente.
buscamos asesores/as de clientes con experiencia y pasión por el lujo para unirse a nuestra próxima boutique en los cabos.
como asesor/a de clientes en zimmermann, serás un/a apasionado/a embajador/a de la marca, creando recuerdos duraderos para nuestros clientes.
demostrarás un servicio excepcional, conocimiento de la marca y del producto, y habilidades para construir relaciones que estén a la altura de la visión global de zimmermann.
trabajarás dentro de una cultura de equipo dinámica y colaborativa, alineándote con los valores fundamentales de zimmermann: integridad, creatividad y pasión.
disponibilidad de puestos a tiempo parcial y tiempo completo.
alcanzar los objetivos de ventas y kpi de la tienda, manteniendo los estándares de la marca zimmermann, incluyendo la presentación visual, el stock y el inventario.
garantizar un estándar ejemplar de atención al cliente conforme a la visión global de la marca.
adquirir y desarrollar la base de datos de clientes zimmermann mediante relaciones profesionales y comprometidas.
tener un conocimiento profundo de las políticas y procedimientos de la empresa relacionados con operaciones de tienda, inventario y prevención de pérdidas.
participar en iniciativas de formación y desarrollo del equipo, incluyendo conocimientos sobre producto y marca, sostenibilidad, diversidad y salud y seguridad en el trabajo.
profesionalismo, optimismo y enfoque orientado al trabajo en equipo.
experiencia previa en ventas dentro del sector de la moda de lujo.
pasión por superar las expectativas del cliente.
capacidad para trabajar de forma independiente y en equipo.
¿por qué unirte a nuestro equipo?
planes de desarrollo profesional personalizados y acceso a mentores y líderes de la industria.
oportunidad de crecimiento dentro de una marca australiana de moda de lujo con opciones de trabajar a nivel internacional.