HEINEKEN MÉXICO represents the brewing group with the longest tradition in Mexico since its founding in 1890, with a team in Mexico of more than 18,000 employees. Our company values include bringing fun to the lives of our consumers and collaborators by promoting our products responsibly and fostering an environment where people can fully unlock their full potential and enjoy their work. We have a passion for quality in everything we do, we invest in our people, new technologies and continuous improvement processes in our organization. Furthermore, we respect the individual, society and the environment, committing ourselves to the communities where we operate, respecting the Universal Declaration of Human Rights, and following the laws of the countries in which we are operate.
Location: Monterrey
Function: Information Services
Sub Function: Digital & Technology – Operations
Type of Contract: Permanent
Descripción
Es responsable a través de los diferentes proveedores y Partners asegura la gestión de los diferentes dispositivos de cómputo, impresoras, pantallas, proyectores, salas de juntas (OS), HH, mini‑printers, scanners, teléfonos etc. de HMEX a través de la administración de los niveles de servicios establecidos y asegurando la entrega de los servicios basado en el marco de referencia de los contratos de servicios, pero sin estar limitado a estos.
Actividades
Revisión BackLog / Tickets 3 Strikes / +Diferentes indicadores de soporte
Administrar temas de licenciamiento de Software, incluyendo cargos globales
Administrar otros proveedores y contratos de servicio
Asegurar el correcto Asset Management y la información de los usuarios
Garantiza el inventario en los almacenes de TI
Asegura el regreso de los equipos en los Off Boarding
Asegura el listado correcto en la relación Empleado – Devices
Mantener y comunicar el roadmap de las soluciones de EUD. Requisitos
Carrera universitaria finalizada — deseable afín a tecnologías de la información
4‑5 años de experiencia en roles afines a EUD
Inglés conversacional avanzado
Experiencia en gestión de proveedores
ITIL Foundations
At HEINEKEN México our commitment is to respect people, society and the environment, we are against any discriminatory practice of religion, sex, political tendency, socioeconomic level or ethnic origin.
Seniority level
Mid‑Senior level
J-18808-Ljbffr