Omnichannel medical detailing manager
ayer
job overview
as a seasoned professional in medical detailing, you will play a pivotal role in establishing and orchestrating healthcare professionals' touchpoint activation processes. Your expertise in identifying, evaluating, and building best practice hcp activation tools with a high return on investment (roi) will drive our organization's growth.
key responsibilities:
* establishes and orchestrates hcps touchpoint activation process.
* identifies, evaluates and builds best practice hcp activation tools with a high sense of roi.
* setup and execution of selected channels according to multi-channel mix (technical execution).
* administrator/owner of digital tool/platforms like iqvia crm/oct/others internal.
* provides analytics and kpis to evaluate existing campaigns and give concrete suggestions for further actions.
* provides analytics business kpis like sell out (atv/k knobloch), prescription ms (close up).
* liaises with external service providers and hcp communication platforms to drive penetration.
* manages agency and vendor relationships and ensures that 3rd parties have what they need to deliver contracted multichannel services.
* ensures and drives key internal and external stakeholder alignment.
requirements and qualifications:
* university degree in business administration, marketing or related professions.
* master degree in business administration/marketing or digital marketing.
* english fluent is required.
* 2+ yrs marketing experience.
* 2+ yrs management experience in medical detailing field forces.
* 2+ yrs experience in b2b, b2b2c or crm marketing.
* experience in content development/design.
* experience in field operations/mkt digital activities and hybrid business model.
* strategic thinking, strong leadership skills, ability to work under pressure and ability to consistently deliver results.
* experience as people manager, at least 2+ years.
why choose us
we offer a dynamic and supportive environment where you can grow your career and make a real impact. Our organization is committed to excellence and innovation, and we are looking for talented individuals who share our values.
delivery manager (saas medical devices)
ayer
descripción
describión
únete al centro de tecnología e innovación farmacéutico más grande de américa
buscamos a un
sr delivery manager ( saas medical devices)
responsabilidades
- actuar como experto, líder de servicio y asesor para la solución de software
- responsable de la recopilación y análisis de la demanda e implementación de soluciones
- responsable de las relaciones con proveedores de software e integradores de sistemas (licencias, contratos y entrega de proyectos).
- interfaz con el resto de la organización para tecnologías/servicios empresariales como sap, informática, aws, devops, mulesoft, tidal, etc.
- documentación de proyectos de acuerdo con los estándares de la empresa
beneficios
únete a nuestro equipo y tendrás acceso a tecnología de vanguardia, oportunidades de capacitación constante y colegas que te respaldarán en tu crecimiento personal y profesional.
algunos de los beneficios que ofrecemos son:
* salario competitivo
* roles a distancia e híbridos
* bono anual por desempeño
* 30 días de aguinaldo
* plan de certificaciones y cursos pagados
* vales de despensa, vales de comida
* seguro de gastos médicos mayores y dental familiar
* planes de seguro de vida, y de visión
* bono por teletrabajo
* tiempo adicional libre
* programas de diversidad, equidad e inclusión
* plan de flexi/vacaciones
requisitos
* título en ciencias de la computación, informática administrativa o afín
* inglés avanzado ( comunicación con eeuu)
* 4+ años de experiencia como delivery manager con productos de software.
* 5+ años de experiencia en tendencias tecnológicas actuales y ux/ui
* 5+ años de experiencia en desarrollo de software en la nube y java (web/móvil)
* experiencia en metodologías ágiles
#j-18808-ljbffr